الأحد، 8 مارس 2009

MARWA GREAT PARTY

MARWA GREAT PARTY
EVERY ONE CAN COME
LET US SEE OTHERS OUT
THE FACE BOOK

THE INFORMATION WILL BE UPDATE HERE
THE PARTY DATE :
FRIDAY 9/12/2011

min. charge 50 L.E for males
min. charge 35 L.E for females

wait the rest of info



WITH LOVE
MARWA


38 التعليقات:

غير معرف يقول...

انتى حاطه صورك كده
غيرى شويه بلاش تبقى سهله كده

Amr Mohamed يقول...

0107838400
if u really want just give me a missed
bye

Unknown يقول...

عشانك يا جميل انا ممكن اعمل فرح مش حفلة عموماً دة رقمي لما توصلي لحاجة اديني رنة 0112509365

saiko يقول...

ana 3aayezz men daaaaaa

saiko يقول...

feen el link daa?

غير معرف يقول...

ازيك؟

غير معرف يقول...

thanks

Unknown يقول...

ياريت تكون بعد 9pm عشان مواعيد الشغل مهمة معايا

Unknown يقول...

ok am with uuuuuu
hisham elmasry
hisham.74_sexy@live.com
or
hisham.74_sexy@yahoo.com

john يقول...

هاى ازيك يا مروة
انا تحت امرك فى اى حاجة ياريت نتكلم بجد وانا واثق انك مش هتندمى رقمى 0113738921
ايمن
g-nw@hotmail.com

Unknown يقول...

ماشي حبيبي بس ابعت عنوان المكان علي الميل

beroconquer يقول...

2nte 3iza ttnaky

asksax يقول...

اوكى بس فين العنوان والزمان
انا مستعد 0101509077

zeb_nar_we_damar@hotmail.com يقول...

wooooow very nice @ sexyyyyy mooooooot..
بجد أنا مش لاقى كلام اكتبه أو اقوله عن الصور الا كلمتين و بس...
جاااااااااااامده نييييييييييييك..
i hope we be freinds...

plz add my emails
ولو تحبى تشوفينى على الكاميرا اوكى..

zeb_nar_we_damar@hotmail.com

zeb_nar_we_damar ياهوو

pagera يقول...

ياريت الحفلة تكون يوم خميس وتكون فيها بنات حلوة زييك كده كتييير عشان أنا باعشق الجمال
ياريت تحددي ميعاد الحفلة الرسمي والمكان هايبقى فين
ده رقمي 0107108765
مستني تليفونك ماتتأخريش علييه

moam1986 يقول...

احنا ممكن نعمل الحفلة عندي في البيت هاتبسطي و تدلعي اخر حاجة و تحدي
و هاتعجبك بألف مرة من الحفلة مع العيال دول
و انا مش هاحط رقم تليفوني ولا الايميل عشان تعرفي اني مش زي العيال الهبل اللي باعتنلك دول
و علي كل الأحول الايميل بتاعي اهو
moam1986@hotmail.com
moam1986@yahoo.com
مستني منك ميسد كول :-) علي الميل طبعا
و ابقي قابليني في الحلقة قصدي الحفلة الجاية
مش عارف بس شكلك عسل اوي و احابب اتعرف عليكي مش عارف ليه :-)
ممكن تمسكيني قسم التعليقات و انا هامسحلك بيهم الأرض يا مروة بجد و مش محتاجة توجعي دماغك
و هاعملك دعاية حلوة كمان لو تحبي
الوسيم محمد

Unknown يقول...

هوه الحفله فين

monmon يقول...

اولا انا لا اعلم مكان الحفله ثانيا
هي بفلوس صح

وانا مش هدفع فلوس عشان هبل

سلام عليكم

monmon يقول...

دة ايميلي يا مروه كلميني
عشان لو قولتيلي المميزات احتمال اجي
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
mona_moon12002@yahoo.com

Unknown يقول...

طيب رنى لى لما تحددى المكان 0121640502 شريف حسين

hamada يقول...

انتى جامدة فعلا

Goodasdfgh يقول...

طب شوفتو بقىان كلة نصب و أحتيال

mido_klose يقول...

انتى يامروة جامد اخر حاجة واللى طلع عليكى مروة الجامدة مظلمكيش بس عاوزين صور ليكى جديد من حفلتلك الاخرة اللى عملتيها

ahmed يقول...

أنا بشوف الصور ده من فين

ahmed يقول...

حد يرد عليا ارجوكوا

free hand يقول...

كسك عامل ايه
زبري حامي عايزه ينام جوا كفايا كدا

طيزك حلوه وبزازك

Unknown يقول...

ممكن تكلميني علي الاميل دة stong_man490@yahoo.com

Unknown يقول...

strong_man490@yahoo.com

غير معرف يقول...

المعاد عدا ومفيش اخبار عن الحفله

هههههههههههههههههههههههههههههههه

Unknown يقول...

wo ba3deeen

D.K يقول...

video wa7eed nakak yala....anta bt7awel tgeeb folos mn wara el sha3b el 3'lbaaan ....rooo7 atnak ya 5wal

Unknown يقول...

علي فكرة انتي اوحش واحدة شوفتها بحياتي ده انتي ولا حلوة ولا حاجة دول شوية عيال مبيفهموش في الحريم ده انتي ولا عندك امكانيات ولا اي حاجة بجد بجد معفنة اوي ووحشة جدا ده كله مكياج وعمليات تجميل وسيليكون عامل عميله طبعا لولا كده كنتي مطلعتيش من بيتك اساسا سلام يامعفنة

Prince Alaa يقول...

انتي كدة

yahya يقول...

انا موافق بس ابعتلى العنوان

yahya يقول...

yahye_10@yahoo.com
هذا ايميلى
ابعتيلى العنوان المكان

hkk يقول...

thankkssssssssssssssssssssssssssss

jo jemy jo يقول...

zzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeft

ahmed eid يقول...

يامروة انا مش عارف اجيب الصور والفديوهات وكدة ممكن حد يقولى

إرسال تعليق

Love is...
© HOT MARWA - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace